.

.
בבלוג אבטחה זה תוכלו לעיין במגוון רחב ועדכני במידע ופרשנות אישית בלבד בתחומי האבטחה השונים !

יום שבת, 4 בפברואר 2012

אבטחת כוכבי ואומני ילדים

כוכב הילדים יובל המבולבל

יובל שם-טוב , נולד ב 23 ביוני 1972 , הוא שחקן , בדרן, וכוכב ילדים ישראלי , הוא מוכר בעיקר בתור הדמות של יובל המבולבל. את תחילת דרכו עם ילדים עשה עוד בהיותו בגרעין נח"ל כגנן ילדים בתחילת שנות התשעים. הוא שירת בנח"ל כקצין קרבי, ובהמשך שירותו כמפקד צוות בגדוד גפן בבה"ד 1 , בשנת 1998, לאחר שחרורו עבד כליצן בימי הולדת. ביולי 2004 פרץ שם-טוב לראשונה לתודעת הקהל הישראלי כאשר גילם את הדמות יובל המבולבל ב DVD לילדים בשם "יובל המבולבל".
בעקבות ההצלחה השתתף שם-טוב בסדרה שלו בערוץ הופ ,
בעלת שלוש עונות ובפסטיגלים רבים וב"מותק של פסטיבל" . 




יובל המבולבל הגיע לרמב"ם להגשים חלום לאסף בן השנתיים אסף שטרית , בן שנתיים , מאושפז במחלקת המטו - אונקולוגית ילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה , כבר שלושה חודשים . לפעוט הקטן , שנלחם בגיל כה צעיר במחלת הסרטן , היה רק חלום אחד: לפגוש את כוכב הילדים הנערץ עליו , יובל המבולבל . בתאריך: 9.1.13 , החלום התגשם , בסיוע ארגון וראייטי ישראל . יובל המבולבל הגיע למחלקה ברמב"ם , שם פגש את אסף . הפעוט הנרגש שיחק עם יובל במשך זמן רב , כשהוא שואל אותו שאלות ושר איתו שירים . כוכב הילדים העניק למעריץ הצעיר , חולצה , תמונה חתומה ,
ערכת די.וי.די ובובה בדמותו .
 בובה זהה לזו שאסף קיבל היום , סייעה לו עד כה להתמודד עם הטיפולים הכואבים: לאסף יש צנתר שעובר קרוב לליבו , ודרכו הוא מקבל תרופות לטיפול במחלתו. כדי להתרגל לרעיון הלא פשוט ולטיפול הכואב , הצוות הרפואי הרכיב צנתר דומה לבובת יובל המבולבל שנמצאת ברשותו של אסף , וכך הצליח הפעוט להתרגל לרעיון . בתמורה למתנות , העניק אסף הקטן ליובל המבולבל , חיבוקים ונשיקות ללא הרף , ונפרד ממנו בביישנות , כשהוא לוחש לגיבור שלו שהוא אוהב אותו . את הביקור המרגש ליוו , דרך הפלאפון, אביו של אסף , ושלושת אחיו , ביניהם , אחיו התאום של אסף , גיא , אשר "נתקעו" בביתם בכרם בן זמרה , מפאת השלג שיורד באזור . בתמונה: אסף ויובל , ברמב"ם.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
כוכב הילדים שלומי לניאדו
מהצמד האהוב על ילדי ישראל "שלומי וסתם"


שלומי לניאדו , יליד 1968 , עוסק במשחק ובאמנויות הבמה מאז שחרורו בשנת 1990 כמפקד בגולני.
שלומי מביא את החוויה הישראלית במיטבה לאירוע שלכם ... בחושיו החדים יוצר שלומי לניאדו דיאלוג שנון , לעיתים ללא מילים ומביא את הקהל לצאת מהשבלונה , להיפתח , להיסחף...


שלומי מתבל כל אירוע בניחוחות של פילוסופיה משעשעת על החיים ומאיר בזרקור מחויך את כולנו. 

לאורך השנים לקח שלומי חלק בפרוייקט הקיץ של ערוץ הילדים , בהנחיית מאות אירועים פרטיים ועסקיים ומגלם את דמותו של "רונלד מקדונלד", הליצן המפורסם של מקדונלד'ס למעלה מ 20 שנה . 








שלומי לניאדו יצר את המותג "שלומי וסתם" , מותג אשר נחשף ללמעלה ממיליון ילדים בסרט "שעון הפסח" בהפקת "צעירי חב"ד". 
שלומי לניאדו הופיע בעשרות מדינות ברחבי העולם , כגון: ברזיל , תאילנד , אנגליה , גרמניה , צרפת וארצות הברית . שלומי משלב יצירתיות לצד רוחניות, את ניסיון העבר לצד החדשנות.
למעלה: זהו קליפ הפתיחה לסרט החדש "שלומי וסתם פוגשים את הרמב"ם ,
שלומי וסתם שרים עם הרבה חברים על כל מה שהם אוהבים....








ב - 8 ביולי 2014  התחיל "מבצע צוק איתן" , מבצע צבאי של צה"ל ברצועת עזה , בעקבות ירי רקטות מרצועת עזה לעבר אוכלוסייה אזרחית בדרום ישראל . המבצע כלל בעיקר הפצצות כבדות של חיל האוויר הישראלי ברצועת עזה , כשבמקביל ישראל סופגת ירי רקטי כבד מרצועת עזה ומתמודדת עם ניסיונות חדירה לשטחה של חמושים המגיעים מרצועת עזה דרך הים או דרך מנהרות . ב-17 ביולי נכנסו כוחות קרקעיים של צה"ל לרצועה במטרה לפגוע במנהרות הטרור. אלפי תושבים בכל יישובי הדרום ישבו במקלטים ובמרחבים מוגנים .

במקביל "גוייס" גם שלומי לניאדו בהתנדבות מלאה , למען ילדי הדרום , שלומי לניאדו , השכים קום והצטרף אל הבדרן והחקיין הנודע ,יוסי וידר , על מנת להצחיק ולשמח את ילדי הדרום היושבים במקלטים ובמרחבים המוגנים השומעים אזעקות רבות ברוב שעות היום .

בתאריך: 4.8.2014 , יום שני , ערב תשעה באב , הם השכימו קום בשעות הבוקר המוקדמות על מנת להגיע לדרום , לעודד ולשמח ילדים , בכמה שיותר איזורים מופגזים . בסיומו של יום מרגש ביותר , כתב שלומי לניאדו: 
"ערב ט' באב ירדנו דרומה ל "עוטף" (ישובי עוטף עזה) לתת לילדים אהבה ושמחה , זכיתי להכיר איש קסום מוכשר ומלא אור עם נתינה ענקית בלי אגו ומכל הלב "יוסי וידר" שהצחיק והפעיל ולא הפסיק לשמח ... כמה טוב יש בנתינה , באתי לתת ויצאתי מקבל , הנופים עוצרים נשימה , צה"ל שלנו בכל מקום בעוצמה ובגאווה , 6 הגנים שנחשפתי בפנים ( 2 בכל מופע ) היו שקטים רגועים , מקושטים בציורים מלאי שמחת חיים והנסיעה בדרך ומשם בחזרה עם "אריאל לימוזין" נעמה לי מאוד בזכות יוסי ודבורית וידר , שהותירו אותי עם חיוך גדול ורצון להמשיך ולשמח ... ,  שנעבור את ט' באב בשלום ושיבנה בית המקדש במהרה בימנו, אמן ! " .




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"בילבולית הליצנית" - קרין דזנט

גולשים וחברים יקרים , אז בואו ותכירו את ... קרין דזנט , המוכרת כ - "בילבולית הליצנית".
קרין , מעבירה הפעלות העשרה עם בעלי - חיים וימי הולדת לילדים , נוער , מבוגרים וקשישים .
היא בעלת תואר B.A במדעי ההתנהגות , תעודת הוראה של מורה בכירה בחינוך המיוחד ,
ויש לה תעודת מטפלת מוסמכת באמצעות בעלי-חיים וליצנית רפואית ומקצועית .





יש לה ניסיון עשיר של 15 שנים בניהול פינות חי , בהעברת חוגי טבע ובעלי חיים בגנים , בתי ספר , הוסטלים ומוסדות של החינוך המיוחד , מרכזי יום לקשיש ובתי אבות , פיתוח מערכי שיעור ייחודיים וברמה גבוהה , המותאמים לילדים מגילאי 9 חודשים ועד גילאי הגיל השלישי.

קרין דזנט , היא מטפלת מוסמכת באמצעות בעלי חיים עם ניסיון בטיפול ובהדרכה של כ - 15 שנים , ליצנית רפואית ומקצועית , B.A . במדעי ההתנהגות , תעודת הוראה בחינוך מיוחד , מורה בכירה , מורה למדעים.
בעשור האחרון , קרין עוסקת בטיפול באמצעות בעלי חיים בילדים , במבוגרים , בקשישים (תשושים , עצמאיים וסיעודיים) , ובעיקר בילדים החל מגילאי 3 חודשים ועד גילאי התיכון .
כמו כן היא מפעילה חוגי חיות בגנים , צהרונים ובתי ספר .



 


לכניסה לאתר האינטרנט של "בלבולית הליצנית"
לחץ על התמונה העליונה !
איזה חיות יש לה ??? ... ארנב , תוכי , חתול , צב יבשה , חילזון , קיפוד , נחש , כלב , דגים , איגואנה , עכבר , שרקן , ברווז , דבורה , יונה , צפרדע , תרנגולת , צב מים , צ'ינצ'ילה , אוגר , אפרוח , עכביש טרנטולה , סרטן , חמוס , זיקית , חיפושית , שממית , גדי , שליו , טוואי המשי , גרביל , חומט כחול לשון , מקלון , חיפושית , חרדון ועוד .
(יש לציין , כי כל בעלי החיים הינם שלי ונמצאים תחת פיקוח וטרינרי צמוד
ועם אישורי החזקה מרשות הטבע והגנים) . 

ניתן להזמין אותה לשעות סיפור על בעלי חיים – הסיפורים מושקעים ומומחשים והבונוס - אני מגיעה עם חיה אמיתית שנמצאת בסיפור ( למשל: "המתנה של הצב + צב אמיתי ,
"דירה להשכיר"+ תרנגולת או יונה לבנה , ועוד) .

ניתן להזמין אותה לפעילות ייחודית ליום המשפחה עם הורים וילדיהם – הפעילות כוללת הצגה קטנה , ריקוד משפחתי  ופינת ליטוף של משפחות של בעלי חיים
(תרנגולת+ אפרוחים, ארנבת+ גורים , משפחת צבים).




כל הפעילות שלה נבנתה בהמון אהבה , בסבלנות ומתוך רגישות לילדים ולבעלי החיים .
מושגים כגון: אמפתיה , שיתוף פעולה , קבלת השונה - הינם חלק קטן מתוך החוויה הגדולה שבמפגש השבועי בחוגים שלה או בימי ההולדת .
קרין , בעלת ניסיון רב בהפעלות בימי הולדת , בריתות ,
מסיבות סיום בגנים ,
הפעלות עם הורים וילדים ועוד…

קרין , כתבה ספר ילדים חינוכי , שם הספר:  "עץ התפוזים פוגש חברים"
עץ התפוזים פוגש חברים מאת קרין דזנט , בהוצאת הספרים אוריון , הוא סיפור ילדים שמעביר מסר של תקווה , על חברות ואהבה , עזרה הדדית וקבלת האחר . בספר מתואר המארג העדין בטבע ומערכת יחסי הגומלין של קבלה ונתינה .

"בשדה פתוח ורחב צמח לו עץ בעל לב של זהב. היה זה אילן, עץ עליז וחייכן, נכון תמיד לעזור, לגדול ולקטן. אך בוקר אחד ליבו נעצב "כה בודד אני כאן בשדה הרחב, כי כל חבריי עצי ההדרים  רחוק ממני, בפרדס, הם גרים"… הסיפור מתחיל בנימה פסימית– בדידותו של העץ, אך מסתיים עם מסר אופטימי. בזכות יכולתו של העץ להסתכל על חצי הכוס המלאה, ליבו הרחב, אדיבותו ורצונו העז לעזור, הופך העץ הבודד לעץ שמח, המוקף חברים רבים. 


בספר מתוארים יחסי גומלין בטבע – החיפושית מתעופפת סביב העץ. אילן העץ מזמין אותה לנוח על ענפיו הפורחים ובתמורה היא מציעה לפזר את אבקת הפרחים שלו באהבה. יש כאן אהבה ונתינה הדדית, מתוך מטרה לתת כדי לתת מבלי לצפות לתמורה!  דוגמה נוספת ליחסי גומלין והדדיות: הצבה והעץ – העץ נותן לצבה את העלים לאכול והצבה מודה ובתגובה נותנת לעץ ידע ועצות לאריכות ימים.  המסר הוא לתת באהבה כי אתה אוהב.

הספר כתוב בחריזה, ומשרה לקוראים ולמאזינים תחושת רוגע וזרימה. האיורים עדינים ונעימים לעין. בספר מתוארים כל חלקי העץ מהשורשים ועד לצמרת – כל חיה ומקומה בעץ: כך למשל הארנבת – בשורשים והציפור בונה את קינה על הענפים בצמרת.

קרין דזנט, היא "בילבולית הליצנית" ,
להזמנות: קרין 8138169 - 054



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מלכת הילדים רינת גבאי
רינת גבאי , נולדה ב- 31 ליולי 1973 , היא זמרת , מדבבת , ושחקנית ישראלית . נולדה בלוד , ובגיל 12 החלה ללמוד פיתוח קול . לאחר מכן הגיעה לאופרה הישראלית החדשה , וקיבלה תפקידים ראשיים באופרות שונות . ב- 1990 כבר השתתפה גבאי בפסטיגל עם השיר "בוא אהובי" וב- 1993 היא הופיעה בקלטת וידאו לילדים משירי נעמי שמר. 
בשנים האחרונות הפכה רינת למלכת הילדים והוציאה מספר רב של קלטות וידאו ותקליטורים לילדים: "הפיציקקט של רינת" , "רינת בארץ המילים" רינת בארץ האנגלית" , "הקרקס של רינת" , "רינת בעולם האגדות" , "רינת ויויו יותאים לטייל", "חגי ישראל" ,  "אצלנו בחצר" , ועוד. היא כיכבה גם בפסטיגל 2007 , פסטיבל שירי הילדים 2008 שבו הגיעה למקום השלישי עם השיר "מלכת המשאלות" וב"מותק של פסטיבל" , ובהצגות ילדים רבות . כיום  גבאי מתגוררת במושב כפר טרומן, והיא אם לשלוש בנות.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
הסבא של כל הילדים - סבא טוביה - טוביה צפיר
בתמונה: הפתעת יום הולדת 60 לסבא טוביה צפיר על הבמה בתיאטרון הצפון בקרית חיים 
בסוף ההצגה "סיפורי התנ"ך עם סבא טוביה" 

בתמונה: הפתעת יום הולדת לסבא טוביה - צפיר באולם בחיפה 







-------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
כוכב הילדים איציק הליצן (איציק עוזרי)

בתמונה: איציק הליצן , הוא יצחק (איציק) עוזרי (צילום: אייל דהן , הכנס הרביעי לאמני ילדים 2013 )
איציק הליצן המוכר לכולם הוא איציק עוזרי , בן 47 , נשוי לשרה ואבא לליאור , מור ואביב.
 לפני עשרים וארבע שנים כשהתחיל לעבוד כליצן הוא שם לעצמו למטרה להביא אור ושמחה לעולם , לשמח את הילדים ואת בני משפחתם . הוא רואה בעבודת הליצנות שליחות והיא מעניקה לו המון כוח לעוד שנים רבות של צחוק , חיוכים ושמחה רבה . 
איציק הליצן חבר באגודת הקוסמים , אמ"י - איגוד אומני ישראל ואגודת העיתונאים,
ולשכת העיתונות הממשלתית.
ליצנות היא מקצוע עתיק עוד מימי הביניים , כשלכל מלך היה את "ליצן החצר" שתפקידו היה לשמח את כל הממלכה ובעצם לגרום לאושר ולשמחה .


איציק הליצן הינו אחד מותיקי הליצנים בישראל.עוד מימי ערוץ הילדים מהתוכניות הקרנבל של מיכל עם מיכל ינאי, לאחר מכן השתתף איציק הליצן לצידה של מיכל ינאי בתוכנית המצליחה קצפת וכיום הוא מנחה את תוכנית הרדיו בייביסיטר עם איציק הליצן ברדיו ללא הפסקה 103 FM מידי שבת בבוקר בשידור חי.
תוכנית הרדיו היחידה לילדים בכל תחנות הרדיו בארץ בישראל בה איציק הליצן מארח ילדים, אומני ילדי, סופרים וכל מי שקשור לעולם הילדים,
חוגג ימי הולדת לילדים והחשוב מכל משמח את הילדים ואת ההורים. 





מזה 19 וחצי  שנים, איציק הליצן משמש כליצן רפואי בבית החולים שניידר בפתח תקווה .
ומתנדב שם פעמיים בשבוע במחלקות האונקולוגית , כירורגית , טיפול נמרץ וחדרי ניתוח.
כליצן רפואי הוא מטפל במקרים הקשים ביותר של בית החולים .



כמובן , תוך שיתוף פעולה מלא עם הצוות הרפואי ובהתאמה מלאה לדרישות ולבקשות . כמו כן הוא נמצא בכוננות של  24 שעות ביממה למקרי הצורך. במשך שנות ההתנדבות הרבות טיפל באלפי ילדים במצבים הקשים ביותר של תאונות ,
פיגועים וכד', והחיוך הקטן – גדול שלהם מאיר את נשמתו ומהווה את התמורה האמיתית ,
כי "חיוך קטן של אושר מנצח מחלה גדולה".


איציק הינו הליצן הרפואי הראשון בישראל והראשון שהכניס את הליצנות הרפואית לטיפולים בבית החולים בעזרה ובסיוע לרופאים, לאחיות ולמשפחת הילד החולה, טיפל באלפי ילדים במחלקות האונקולוגית, כירורגית , ילדים חולי סרטן לצד ילדים שנפצעו בתאונות, בפיגועים, ילדים עם כוויות וילדים שנמצאים במצבים הכי קשים.
איציק הליצן גם תופס כוננות לקריאה מיידית לבית החוליםוהרבה פעמים הוא מוזעק לטפל בילדים בשבתות, חגים ובלילה כשהרופאים מבינים שרק איציק יכול לעזור לילד.



בתמונה: במרכז , איציק הליצן , עם תלמידי קורס ליצנות רפואית לנוער של עיריית הרצליה עושים שמח ביחד , בבית החולים לילדים "שניידר" בפתח תקווה. (2014)



בתמונה: איציק הליצן ב"קרב חרבות" של המון אהבה וחיוכים במחלקה האונקולוגית בבית החולים לילדים "שניידר" בפתח תקווה , התמונה מדברת בפני עצמה וכל מילה נוספת מיותרת . נקודה . (2014)


---------------------------------------------------
כוכב הילדים בריו למה (אורן בר יהושפט)
בתמונה: משמאל , כוכב הילדים הנודע "בריו למה?" - הוא ידידי הטוב אורן בר - יושפט
(צילום: אייל דהן)
כוכב הילדים בריו למה הוא אורן בר יהושפט , בריו הינה דמות אהובה ונערצת בעולם הילדים שחקן יוצר ואמן לילדים מהשורה הראשונה שיש לנו כיום במדינת ישראל , בריו למה עושה הפעלות לילדים , מופעי במה , סדנאות בלונים ואטרקציות , בריו למה יערוך לכם יום הולדת מהסרטים , הכוללת : משחקים,שירים,ריקודים והפעלות מיוחדות




-------------------------------------------------------------------------------------------------------
כוכב הילדים "הדוד חיים" (חיים אוסידון)
דוד חיים הינה דמות ילדים אהובה ומצחיקה , דמות זאת משוחקת על ידי כוכב הילדים חיים אוסידון , דמות ילדים זאת חרטה על דגלה העברת מסרים חינוכיים מובילים כגון: זהירות בדרכים, איכות הסביבה, אהבה לבעלי חיים, כבוד לשונה ועוד.. והכל בדרכו המצחיקה והמיוחדת של דוד חיים . 


בתור ילד היה דוד חיים הליצן של הכיתה, אך תמיד שמר על ציונים גבוהים לצד ההומור, דבר שמאוד מזכיר את דמותו כיום, מצחיק אך בעל ערכים. את הקריירה האמנותית החל בצוות בידור באילת ומשם הדרך היתה סלולה לקריירת בידור ברחבי הארץ. ברוב שנותיו במקצוע הופיע חיים בשם הבמה "חיים הליצן" ואף זכה להכרה כשהדהים את המדינה בכניסה לתוך בלון בשידור חי (שיא גינס).
אך לפני כשנתיים המציא חיים דמות ילדים חדשה בשם "דוד חיים" ובעזרת ניהול מקצועי ויעיל של "חברים הפקות", הגיע דוד חיים להגשמה וחשיפה ארצית כגון: השתתפות בהפקת הקיץ של הספארי עם חברו הטוב "יובל המבולבל", השתתפות ב"מותק של פסטיבל 2", השתתפות ב"מותק של פסטיבל 3", הפקת שני DVD מצליחים וכמובן גולת הכותרת היא ההצגה של דוד חיים המתקיימת
בימים אלו ברחבי הארץ.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
כוכב הילדים יוסקה הליצן
שחקן , זמר , רקדן , ליצן ומנחה
מפעיל : ימי הולדת, אירועים, ימי נישואין, מסיבות, בר/בת-מצווה, כנסים, קבלות פנים,ריקודי-עם, ריקודים סלוניים, שירי ארץ ישראל ועוד. ימי תיאטרון לבתי ספר,חטיבות ביניים ותיכון. מפגש עם שחקן אומן.

אודות יוסקה:
למד משחק בסמינר הקיבוצים. השתתף בהצגות רבות, כגון : "עלובי החיים", "כנר על הגג", "יוסף וכתונת הפסים", "אוליבר טוויסט", קופסא שחורה", "בוצ'ה" וכן בפסטיבל עכו , בתיאטרון הסמטה, בקולנוע : "נישואים פיקטיביים" ובטלוויזיה : "רואים שש-שש" .  במסגרת לימודיו השתתף בהצגות : "נפש יהודי", "גטו", "זה מסתובב", "טוב", "כולם היו בניי", "מותו של סוכן" ועוד.

מלמד ומרצה קורסים וחוגים לתיאטרון, ליצנות מקצועית,רפואית,קהילתית, ומפגשים עם תלמידים בבתי-הספר בכל הארץ - לכיתת אומן ולמפגש עם שחקן.   
יוסקה - משמש ליצן רפואי מוביל בבית חולים "הלל יפה" בחדרה , כבר למעלה מ 5 שנים .
כמו כן עובד בהתנדבות מלאה שנים רבות עם גיל הזהב , וילדים עם צרכים מיוחדים .
בתמונה: יוסקה הליצן משמח ילד במסגרת "יום המעשים הטובים 2014" ולחג הפורים 
בבית החולים ע"ש הילל יפה בחדרה , 12.3.2014 (צילום: קרן נחמד צילום והפקות)

ב - 8 ביולי 2014  התחיל "מבצע צוק איתן" , מבצע צבאי של צה"ל ברצועת עזה , בעקבות ירי רקטות מרצועת עזה לעבר אוכלוסייה אזרחית בדרום ישראל . המבצע כלל בעיקר הפצצות כבדות של חיל האוויר הישראלי ברצועת עזה , כשבמקביל ישראל סופגת ירי רקטי כבד מרצועת עזה ומתמודדת עם ניסיונות חדירה לשטחה של חמושים המגיעים מרצועת עזה דרך הים או דרך מנהרות . ב-17 ביולי נכנסו כוחות קרקעיים של צה"ל לרצועה במטרה לפגוע במנהרות הטרור. אלפי תושבים בכל יישובי הדרום ישבו במקלטים ובמרחבים מוגנים . 
במקביל "גוייס" יוסקה הליצן בהתנדבות מלאה ,
למבצע "באנו לעשות שמח"
של "קרמל" פורטל הילדים ,
למען ילדי הדרום ,
 יוסקה הליצן  , הצטרף אל עוד אומני ילדים מאיזור הצפון והמרכז , להצחיק ולשמח את ילדי הדרום היושבים במקלטים ובמרחבים המוגנים השומעים אזעקות רבות ברוב שעות היום , מיטב אומני הילדים קיבלו "צו 8" ויצאו בתאריך: 23.7.2014 , יום רביעי , הם השכימו קום בשעות הבוקר המוקדמות על מנת להגיע לדרום , לעודד ולשמח ילדים , בכמה שיותר איזורים מופגזים . 
כבר מעל לשבועיים ימים שילדי הדרום יושבים רוב שעות היום במרחבים המוגנים ובמקלטים , ואינם יכולים לצאת אפילו לרגע מהישוב , סיירת "קרמל" הגיע אליהם , למספר ישובים בקו העימות הקרוב בגבול רצועת עזה ,
הילדים כמובן קיבלו אותם באהבה רבה ושמחו לבואם . הילדים היו מקסימים ונרגשים למראה כל אומני הילדים , שבאו להנעים את זמנם , חילקו להם המון הפתעות של בלונים ודברים מתוקים , ועוד ועוד כל מה שהילדים אוהבים . אומני הילדים הגיעו ליישובי הדרום הרבים , וביניהם הקיבוצים בעוטף עזה ובאיזור שער הנגב , קיבוץ ברור חייל , אור הנר , רוחמה , ודורות . 
כל הצילומים ממבצע "באנו לעשות שמח לילדי הדרום" באדיבות "קרמל" פורטל הילדים


בתמונה: תעודת הוקרה שהוענקה ע"י קרמל פורטלי ימי ההולדת והילדים ליוסקה הליצן
על רוח ההתנדבות וההרתמות למצוקת ילדי הדרום במהלך מבצע "צוק איתן" 

לכניסה לאתר האינטרנט של יוסקה הליצן - לחץ על התמונה העליונה !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
כוכב הילדים אבא קדברא - יניב אליהו
בתמונה: מימין , כוכב הילדים "אבא קדברא" הוא יניב אליהו (צילום: אייל דהן)
יניב אליהו החל את דרכו כבר בגיל צעיר כמפעיל בימי הולדת , משם המשיך ללימודי משחק בבית הספר "בית צבי ", עם סיום לימודיו השתתף יניב בהפקות והצגות גדולות כמו : "שיער" "ספר הגונג'ל" של חנוך רוזן ,"סופי ומופי" , "הכייפת של דץ" ואף הנחה את "פסטיגל על הזמן ". 
יניב שיחק לצידו של טוביה צפיר במשך כ- 8 שנים בהצגות ובקלטות המוכרות והאהובות "סבא טוביה: "מסיבה ביער" "סיפורים כיד המלך", "סיפורה של מדינה" "וספורי התנ"ך".
בשנת 2009 השתתף והנחה ב"במותק של פסטיבל" בדומתו המצליחה "אבא קדברא"
בשנת 2010 יצא הדיויד המצליח "אבא קדברא" השירים והעלילה המעניינת סחפו אחריה ילדים רבים תודות לסמדר שיר ומשה דץ שתרמו את כישוריהם לשירים וללחנים האיכותיים , הדיוידי נמכר כלמעלה מ- 20,000 עותקים וזכה להורדות רבות ב-VOD של YES ושל HOT . 


כיום "אבא קדברא" מופיע בכל המדינה עם מופע מצליח ומרתק לכל המשפחה , המופע מצחיק ומלא חיים בלויי רקדניות ,קצבי , מוסיקלי ותוסס , עם מיטב להיטי הדיוידי המצליח .
בשנה האחרונה הנחה יניב תוכנית לילדים בערוץ הידברות (97 ) "צור משלנו" העוסקת בפרקי אבות ומלמדת את הילדים ערכים חשובים וחינוכיים ,התוכנית זכתה לשבחים והצלחה גדולה גם בחו"ל ועקב כך צולמה העונה השנייה של התוכנית המצליחה בהשתתפתו של יניב.
בחודש האחרון יצא לחנויות המובחרות בהפצה של NMC " ערכת הקסמים לילדים של אבא קדברא" הערכה יחידה מסוגה כוללת את הדיוידי המצליח + 3 קסמים מצורפים ,אבא קדברא ביחד עם בובת הצונצ'ון המצחיקה והאהובה מהדיוידי מלמדים את הילדים כיצד לבצע את הקסמים בסדרת סרטונים מדליקים ומצחיקים .


------------------------------------------------------------------------------------------------
כוכבי הילדים משה ואורנה דץ 




-------------------------------------------------------------------------------------------------
הכבשה שושנה
הכבשה שושנה היא אחת הדמויות האהובות כבר שנים רבות על ילדי ישראל , והיא מופיעה בקביעות עם כוכב הילדים משה דץ . אחד מסודות המדינה השמורים ביותר במדינת ישראל הוא ... מי היא הדמות המשחקת את "הכבשה שושנה" , מי הדמות שבתוך הכבשה שושנה כבר שנים רבות ?
... זהו סוד מדינה , אז למה שאני אגלה לכם . עימכם הסליחה ! 
----------------------------------------------------------------------------
"יו יו" הרובוט הדובר אנגלית

--------------------------------------------------------
כוכב הילדים "יניב המגניב"(יניב אנג'ל)
יניב "המגניב" אנג'ל מכוכבי הילדים האהובים ומצליחים ביותר בישראל כשמאחריו דיוידים מצליחים, השתתפות בתוכניות טלוויזיה רבות. ואינספור הופעות בארץ ובעולם מול קהל מעריצים הדוק ונאמן      
למרות גילו הצעיר (30) יניב החל להופיע בפני ילדים כבר לפני עשרים שנה ומאז הוא "גידל" אלפי ילדים ששרים יחד איתו את כל להיטיו הגדולים ורואים ביניב מושא לחיקוי והערצה.    
יניב , בוגר לימודי משחק אצל המורה המפורסמת רותי דייכס ובבית הספר "הדרך" הוציא את "בחצר של יניב המגניב הדיוידי הראשון שלו בשנת 2008 שזכה במהרה להערכת המבקרים ומכר עד כה למעלה מעשרים אלף עותקים, דבר שזיכה אותו באלבום "זהב" יוקרתי על הדיוידי נכתב בגיליון חג חגיגי של עיתון "ידיעות אחרונות" - "הכירו את יורש עצר בעולם הילדים והכוכב הגדול הבא"
לאחר שכיכב בעשרות כתבות בעיתונים ובתוכניות טלוויזיה והפך לאורח אהוב בכל בית בישראל הוציא השנה יניב את "חושב בירוק", דיוידי שני שמכר תוך שבוע בלבד מצאתו לחנויות עשרת אלפים עותקים ונמצא בדרך הבטוחה לקבלת אלבום "פלטינה
"חושב בירוק" הוא הדיוידי הראשון בישראל שעוסק באיכות הסביבה ושמירה על כדור הארץ ועליו זכה יניב לאותות הערכה רבים מצד ארגוני איכות הסביבה ולפרגון המבקרים בימים אלה , יוצא יניב למסע הופעות מושקע במיוחד בכל רחבי הארץ בו הוא מארח את הדמויות האהובות שולי
השבלול וצבי הצב ומסיים עבודה על הצגת ילדים חדשה שעתידה לעלות על

הבמות בישראל בחודשים הקרובים.


בחג הפורים 2013 , יניב אנג'ל הלא הוא "יניב המגניב" הוזמן למשרד ראש הממשלה מר בינימין נתניהו 
לחגוג את חג הפורים בתאריך: 19.2.2013 במסיבת פורים שמחה ועליזה עם ילדים חולי סרטן. 
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו , רעייתו הגברת שרה נתניהו ובנם יאיר, אירחו בתאריך: 19.2.2013 בלשכת ראש הממשלה ילדים חולי סרטן לכבוד חג הפורים. מידי שנה לקראת החג עורכים רה"מ ורעייתו מפגש מסורתי עם ילדים חולים בשיתוף עמותות שונות בארץ. 
המפגש התקיים בשיתוף עמותת "רחשי לב", המפעילה מרכז תמיכה לילדים חולי סרטן ומערך מתנדבים בבתי חולים במחלקות האונקולוגיות ברחבי הארץ, המעניקים תמיכה לילדים והוריהם במגוון פעילויות שונות . במסגרת המפגש , הופיע בפני הילדים האומן כוכב הילדים הנודע "יניב המגניב", הלא הוא יניב אנג'ל , והזמר ישי לפידות שר עמם את שירי החג. במפגש ראש הממשלה ורעייתו ברכו את הילדים והעניקו להם משלוחי מנות לכבוד החג. 
בתמונה: מכתב התודה ששלח ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו ליניב (אנג'ל) המגניב 
לכניסה לאתר האינטרנט של יניב המגניב - ליחצו על התמונה העליונה
---------------------------------------------------------
כוכב הילדים "דאנסי גדי"(גדי חפר)

-------------------------------------------------------



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה